eliinclaesson

Söndag

Kategori: vardag

Hej, va ett tag sen jag skrev här så slänger in ett inlägg lite snabbt. Har inte gjort speciellt mycket jobbade på fotbollsskolan hela denna veckan. Och innan dess va jag på rix fm i Växjö. annars har jag åkt lite båt, tränat och spelat match. I helgen va jag på bio med Lilian och Vanessa sen sov vi i i min lekstuga. Igår kväll drog jag till Ljungby med Ebba, Jonna och Jennie. När vi kom hem drog jag till Natalija en snabbis, sen träffade jag Jonna igen så drog vi till axel och kollade film, kom hem innan sju sen sov vi i lekstugan. Idag skulle jag och Natalija gymmat men gymmet va stängt så vi sprang en runda istället. Imorgon börjar skolan tyvärr, inte alls taggad. Ska försöka gymma efter och på kvällen har jag match sen börjar paradise hotel med ju så fullt upp imorgon. 
// rix fm festival // åkte båt // fotbollsskolan // bio // bjöd på pannkaks frulle // bilden beskriver de mesta här haha // 
 
Väldigt blandade & få bilder från senaste dagarna
Kommentera inlägget här: